Urząd Gminy i Miasta Lubomierz

PROCEDURA ZAKUPU WĘGLA OD GMINY W KWIETNIU

Szanowni Państwo, Burmistrz Gminy i Miasta Lubomierz informuje że w związku z wygaszaniem ustawowego systemu dystrybucji paliwa stałego dla gospodarstw domowych zmienia się sposób zakupu węgla od gminy.

Poniżej informacje dotyczące procedury nabycia: 

1. Zapłata za węgiel potwierdzona fakturą zaliczkową w terminie do 14 kwietnia br. przez mieszkańców, którzy złożyli wniosek o zakup preferencyjny węgla.

2. Zamówienie opłaconego węgla przez gminę.

3. Informacja z Urzędu GiM o możliwości odebrania węgla.

4. Wizyta z fakturą w Biurze Obsługi Klienta ZUOK Izery pl. Wolności 47/50/10 celem umówienia dostawy.

UWAGA:

Płatność w kasie Urzędu Miasta i Gminy gotówką bądź kartą od poniedziałku do piątku od godz. 08.00 do 13.00. Płatność przelewem na numer konta 81 8384 1022 0000 0811 2000 0007 Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz (UWAGA W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko oraz adres osoby uprawnionej do zakupu węgla po preferencyjnej cenie).

CENNIK:

0,5 t - 1000 zł;                                 1,0 t – 2000 zł;                                             1,5 t – 3000 zł.

Przy płatności przelewem wystawienie faktury po zaksięgowaniu wpłaty.

Bezpłatny transport na terenie Gminy Lubomierz.

Możliwość odbioru osobistego w punkcie: Rudak Bogdan-obsługa rolnictwa, nawozy, Oleszna Podgórska 15 A po zgłoszeniu w BOK Izery.

Możliwość zamówienia węgla workowanego za dodatkową opłatą po uzgodnieniu z punktem dystrybucji.     

Program dystrybucji i sprzedaży węgla po cenach preferencyjnych jest programem rządowym, w którym Gmina Lubomierz zdecydowała się wziąć udział wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców. Gmina nie ponosi odpowiedzialności za dostępność ani za jakość opału dostarczanego w ramach tego rządowego programu.

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności