Deklaracja dostępności
Urząd Miasta i Gminy Lubomierz zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony http://lubomierz.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
Strona internetowa zaprojektowana tak, aby największa liczba użytkowników mogła z niej korzystać swobodnie używając różnych systemów operacyjnych oraz przeglądarek. Dla osób słabowidzących dostępna jest możliwość zwiększenia kontrastu oraz powiększenia rozmiaru czcionki na całej stronie internetowej. Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Osoby nie mogące korzystać z myszki, mogą poruszać się po stronie używając jedynie klawiatury - klawisz "Tab" przesunie skupienie ekranu i podświetli kolejny po wciśnięciu klawisza element nawigacji - kombinacja "Shift+Tab" powróci do poprzedniego elementu nawigacji. Wybór elementu użytkownik zatwierdza poprzez wciśnięcie klawisza "Enter". Po stronie można poruszać się używając klawiszy strzałek.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Grzegorz Bielak, informatyk@lubomierz.pl. +48607592097
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Urząd Miasta i Gminy Lubomierz
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Poznańskiej oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody. Dla gości przeznaczone jest wejście A.
Recepcja znajduje się po prawej stronie od wejścia A.
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2017 r. poz. 2247
Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848