Powróć do: Dla Mieszkańca

Struktura Urzędu

Pracownicy Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz:

1.      Mariusz Warowy - Burmistrz Gminy i Miasta Lubomierz

2.      Janusz Lichocki - Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz

3.      (wakat) - Sekretarz Gminy i Miasta Lubomierz

4.      Elżbieta Jaśkiewicz - Skarbnik Gminy i Miasta Lubomierz

Urząd Stanu Cywilnego:

1.      Anna Furmanowicz - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Referat organizacyjno-prawny:

1.      Mariola Laskowska - Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej Gminy Lubomierz i archiwum

2.      Karolina Bukiejko-Baran – Inspektor ds. dowodów osobistych, ewidencji działalności gospodarczej, ochrony zdrowia, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i wojskowości. Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

3.      Bogumiła Rachwał - Komorska - Podinspektor ds. kadr, płac i ubezpieczeń społecznych. Pełnomocnik Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych

4.      Magda Szymanowska - Inspektor ds. oświaty

5.      Gabriela Koman - Referent ds. organizacyjno-kancelaryjnych,

6.      Gabriela Wolska - Pracownik gospodarczy

Referat finansowo-księgowy:

1.     Beata Juchim - Główny księgowy

2.     Paulina Grala - Inspektor ds. księgowości budżetowej

3.     Beata Grala - Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

4.     Monika Gaweł - Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

5.      Grzegorz Żebrak – Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i stypendiów

6.      Krzysztof Rozenbajger - Inspektor ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego

7.      Joanna Czerniawska - Inspektor ds. należności czynszowych i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Referat techniczny:

1.      Przemysław Kułaga - Kierownik referatu technicznego

2.      Magdalena Szymańska - Główny specjalista ds. zamówień publicznych

3.      Justyna Różnicka - Podinspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami, rolnictwa i leśnictwa,

4.      Joanna Żurek - Podinspektor ds. gospodarki mieszkaniowej

5.      Magdalena Tymosiewicz - Podinspektor ds. funduszy pomocowych

6.      Natalia  Muszyńska - Podinspektor ds. budownictwa i planowania przestrzennego,
          - zastępstwo Lidia Bożek

7.      Grzegorz Nawojczyk - Podinspektor ds. drogownictwa

8.    Małgorzata Szafran - Referent ds. gospodarki mieniem gminnym